Tot nader order geen evenementen in verband met de corona maatregelen van de regering.

DEVENTER – Vanaf 1 juni 2020 worden de maatregelen omtrent het corona virus langzaam versoepeld. Dit houdt in dat vanaf 1 juni de horeca weer open mag. Er zitten hier nog wel strenge regels aan vast. Zoals, reserveren verplicht, maximaal 30 personen en 1,5 meter afstand bewaren. Wij weten nog niet of wij op 16 juni 2020 weer een Veteranencafé kunnen organiseren. Daarover zijn wij nog aan het overleggen met het personeel van café de Heeren. Uiteraard houden wij u op de hoogte zodra we hier meer informatie over hebben.

Vanaf 1 juli 2020 worden de maatregelen nog verder versoepeld. Dan mogen er maximaal 100 mensen toegelaten worden tot de horeca. Wellicht dat we dan weer een Veteranencafé kunnen organiseren. Wij begrijpen als geen ander dat er sterk de behoefte is aan ontmoeten tussen de veteranen. Maar wij zijn sterk afhankelijk van de maatregelen die de horeca aan gaan. En uiteraard wat café de Heeren besluit.

Wij hopen u zeer binnenkort weer te mogen ontmoeten in ons Veteranencafé de Heeren! Blijf gezond en let op elkaar!

Stichting Veteranen Deventer

Postadres:
Stichting Veteranen Deventer
Het Wilgert 26 | 7214 AV Epse

Kamer van Koophandel: 73700908

Bankrekeningnummer: NL96 RABO 0337 4287 35

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste veteranen nieuws van Stichting Veteranen Deventer? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief!

Website gemaakt met door Attentic | Privacy Statement